2008. május 14.

Köszöntő...

Hát hosszú vajúdás után megszületett végre!
Remélem rajtam kívül más is örömét leli majd a receptek böngészésében.
Nem igérek extrákat, hisz kb egy 1 éve főzök intenzíven.
(Hát így van ez ha az ember lányának bekötik a fejét.)
Szeretek kisérletezni, újítani és általában semmit nem tudok kétszer ugyanúgy megfőzni. Megrögzött receptgyűjtő is lettem az utóbbi időben.
Gyűjtögetek - gyűjtögetek és a legtöbbször minden receptet kicsit átvariálok.
Egy szó mind száz, én kisérletezek, a párom meg eszi a levét!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Tetszik a blogod, öröm olvasni!
Én (mi) is nemrég kezdtünk el írni. Ha van kedved kukkants be hozzánk!

További jó főzőcskézést és blogolást!

Nicole... írta...

Szia!
Bekkukantottam hozzátok és el vagyok ájulva! Végre egy egyszerű ám de szuper kis blog! Gratulálok hozzá! Nagyon tetszik, mert az ételek egyszerűek, de mégsem hétköznapiak és ami fontos, hogy nem kell milliomosnak lennem, ha valamit ki akarok próbálni, mert ugye az üveggolyókban említett fizetés, az bizony nálunk is elfogy!:))) És vannak ám közös vonások is: mi is egy éve élünk együtt a párommal, mi is horgászunk (nem sok sikerrel újabban), én is szeretem Olaszországot és az ételeiket, na és a zsíros kenyeret hagymával!!! Visszajárok receptet csenni az biztos! :)))

Névtelen írta...

Hú!Tényleg sok a közös vonás!Ez tök jó!!:-)
Örülök, hogy tetszik a blog, egyetértek, hogy kevés pénzből is lehet nagyon finomat főzni!!Sőt! :-)
Én is gyakran visszatérek még hozzád!