2008. május 30.

Körözött




Na ez az az étel, amiből még nem tudtam annyit csinálni, hogy ne fogyott volna el. A párom imádja. Nálunk általában vacsorára készül, mert csak horibilis mennyiségű hagymával szeretjük. :)







Van benne:

- 50 dkg túró
- 1 nagy fej hagyma
- só
- bors
- őrölt kömény (nem kell sajnálni belőle)
- pirospaprika
- tejföl

A hagymát érdemes jó apróra vágni, hogy szépen beleolvadjon a túróba. Fűszerezzük be, majd tegyünk hozzá annyi tejfölt, hogy jó krémes legyen. Puha kenyérrel vagy pirítóssal isteni.

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Szia Nicole
tehéntúrót teszel a körözöttbe?Én is csináltam de kicsit keményre sikerült :(

Nicole... írta...

Szia Jutka!

Én sima tehéntúróval szoktam csinálni, de most, hogy kérdezted lehet, hogy legközelebb csempészek bele egy kis juhtúrót.
Nem tudom mennyi túróból csináltad, de nekem a fél kiló egy nagy doboz tejfölt biztosan felvesz. És a túrót is jól össze szoktam törni. De ha megsimogatod egy botmixerrel az sem árthat! :)))