2008. június 25.

Horgásztunk.....és halat vacsiztunk!!!



Vasárnap sztrájkoltunk. Kihasználva a szabadidőnket, nem csináltunk semmit. Átmentünk Szolnokra az Alcsira és horgásztunk egész nap két nagy fa tövében. Az eredmény sajnos 0. Törpeharcsát fogtunk rengeteget, de olyan picurkák voltak, hogy vissza kellett engedni őket.

Így aztán az előző nap fogott csuka lett a vacsora, plusz még előkerestem a fagyasztóból a már korábbi nem túl eredményes pecázások eredményeit. Így aztán lett néhány keszegünk, 1 kis pontyunk, 1 csukánk és 2 törpeharcsánk.
A halakat besóztam, borsoztam, meglocsoltam olajjal, becsomagoltam alufóliába és parázson megsütöttük. Az eredmény mesés volt. Nem nagyon ettünk korábban halat ebben a formában, de most elköteleztük magunkat mellette. Nagyon finom volt.


És még a hal sült, addig leszedtük a borsót is. Az eredmény 3 kg lett megpucolva! Jövőre is lesz veteményes kert!!!

Nincsenek megjegyzések: