2008. július 15.

Gyümölcstorta...



Egyszerű, gyors, finom, könnyű, nyári.......
Hát kell ennél több???

Gyümölcstorta
Hozzávalók:
- 4 tojás
- 4 kanál cukor
- 4 púpos kanál liszt
- fél csomag sütőpor
A tojások sárgáját habosra keverem a cukorral, majd hozzákeverem a sütőporral elkevert lisztet és a tojások keményre vert habját. Egyszerű 4 tojásos piskóta. Kikentem egy tortaformát, beleöntöttem és közepes lángon tűpróbáig sütöttem. Gyorsan megvan, kb 20 perc.
A tetejére:
- 1 csomag piros tortazselé
- gyümölcs ízlés szerint ( én most málnát és barackot használtam)
- 1 cs. vanília vagy tejszín ízű pudingpor
Amíg a torta hűlt, megcsináltam a pudingot és kihűtöttem. A kihűlt tortát visszatettem a kapcsos formába, tetejére simítottam a pudingot, feldíszítettem a gyümölcsökkel, majd nyakon öntöttem a tortazselével. Letakartam, hűtőbe tettem és néhány óra múlva befaltuk. :)))

1 megjegyzés:

mariam írta...

Szia, Epertorta!:)

Küldök Neked üveggolyókat, ha van kedved velünk játszani, kérlek gurítsd Te is tovább őket!
Üdv: Tortaimádó (Marica)