2008. augusztus 16.

Díjat kaptam!!!

Díjat kaptam Konyhatündéréktől!!!!

Elnézést kérek Tőlük a késői reagálásomért, de lesz mentségem bőven!

Nagyon szépen köszönöm a díjat, ez igazán a meglepetés erejével hatott!!! :)))
A szabályoknak megfelelően én is belinkeltem azt, akitől kaptam és továbbküldöm 5 lelkes konyha barátnak. Természetesen őket is linkelem és írok nekik értesítést is!

Díjazottjaim:

-
Morzsóka, aki néha még könnyeket is csal a szemembe kreatív írásaival (hol bánatomban, hol a nevetéstől sírok)

-
A név kötelez, akinek tényleg egyszerű, ám annál nagyszerűbb receptjei vannak

-
Sütiszörny, akinek a nevével ellentétbe isteni sütijei vannak

-
A házisárkány főz, akinél gyors, olcsó és egészséges kajcsikat találunk

-
Dulmina tündérkonyhája, akinél lépkedhetünk az egészségünk felé

5 megjegyzés:

Dulmina írta...

Ez ám a meglepetés! Köszönöm szépen, mindjárt hozzá is írlak a kis listához, akik szerint kreatív vagyok :)

ildinko írta...

Hű, köszönöm szépen!
Most már tényleg erőt kell vennem magamon, és folytatni a blogolást, annyi elmaradásom van. És nem hagynak, nem hagynak... :)
Egyébként nagyon tetszik a blogod, eddig még nem találtam rá, de erre is milyen jó ez a díj! :)

Névtelen írta...

Kedves Nicole!
Köszönöm a kedves szavakat...és persze köszönöm a díjat. El sem hiszed milyen szép estét okoztál nekem:))

sütiszörny írta...

Nicole, köszönöm!

Anyul írta...

Nicole!
Köszönöm szépen!