2008. december 14.

Brassói aprópecsenye némi rafinériával....



Hozzávalók:

- 60 dkg sertéstarja vagy comb (nekem tarja volt a fagyasztóban)

- só, bors, ételízesítő

- pirospaprika

- fél szál füstölt kolbász ( íme a rafinéria)

- hasábburgonya

A husit vékony csíkokra vágtam és forró serpenyőben sütni kezdtem. Nem tettem alá semmijen zsiradékot, hisz a tarja elég zsíros volt, a teflon serpenyőben

pedig nem ragadt le. Sóztam, borsoztam, megszórtam ételízesítővel és pirospaprikával. Kevergetve elfőztem a levét és megpirítottam kicsit, majd kicsi vizet öntöttem alá és fedő alatt pároltam. Miután megpuhult levettem a fedőt, hozzáadtam a karikára vágott kolbászt és együtt lepirítottam. Nagyon zamatos és különleges lett a házi kolbásztól. Hasábburgonyával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: