2008. december 8.

Újra itt!

Először is elnézést kérnék a hosszabb kihagyás miatt.
Az utolsó bejegyzésben már kiderült, hogy egy új munkahely kavarta fel az életem menetét. Őszintén szólva, nem gondoltam, hogy ez ilyen soká el fog tartani.
A rövid története az elmúlt 4 hónapnak: Sikeres felvételt nyertem egy elismert pénzintézetnél és lakossági ügyfélreferenst csináltak belőlem. Gondoltam már az elején, hogy nem lesz egyszerű a tanuló időszak, de hogy ilyen hosszúra nyúljon.... Pedig 4 hónap tömény tanulás, és néhány sikeres vizsga van a hátam mögött.
És a folyamat még nem zárult le, csak kicsit csillapodott.
Így aztán én is szépen visszatérek a rendes kerégvágásba. A sok utazás miatt a konyhát csak hétvégén tudom birtokba venni, de igyekszem változatos receptekkel szolgálni.
Anyul meghívását a játékra külön köszönöm!
Igyekszem eleget tenni a felkérésnek, ha már a sort nem is folytatom, hisz a játék már gondolom rég lezárult.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdv újra az éterben!
Nem felejtettünk ám el!:-)
Tudom, milyen az amikor a sok munka miatt másra nem jut idő, nálunk épp évégi hajrá van. :-(
Azért csak várjuk a finom recepteket!

Nicole... írta...

Köszönöm a szivélyes üdvözlést!
Igyekszem új receptekkel szolgálni.
És kitartást az évvégi hajrához!