2008. december 9.

7 dolog...

Anyul felkérésének, ha megkésve is ugyan, de azért eleget teszek.
.
Szóval 7 dolog, ami újdonság lesz rólam:

1. A blog neve: Epertorta. Ez tulajdonképpen az én becenevem is. A legjobb barátnőm hív így már középiskola óta. És hogy miért?Mosolyt csaló történet: Középiskolás éveinkben nem nagyon szerettünk sem tanulni, sem az órán figyelni. Így aztán leveleztünk. És a Barátnőm a levelét a Szia Epertortám megszólítással írta meg nekem. Én azonban nem tudtam rendesen figyelni (beszélt a tanár) és epertartónak olvastam, amit nagyon nem értettem és ment a gyors válasz és kérdés: Miért éppen epertartóm???Mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy mekkora röhögés lett belőle amikor a Barátnőm ezt elolvasta az első padban!

2.Tornázni kezdtem kb 1 hónapja. Heti 2-szer igyekszünk a kolleganőmmel stresszt levezetni egy hangulatos ki tornateremben. Soha nem gondoltam volna, de nagyon élvezem a dolgot és határozottan érezhető a testemre gyakorolt jó hatása! :))

3. Senki ne lincseljen meg érte, de én bizony szeretem a telet. Tiszta levegő, szép táj és a legfontosabb, hogy ilyenkor nincs egy darab béka sem!!! És békák nélkül bizony nagyon szép az élet!

4. Szörnyen elavult konyhám van. Tavaly vettük meg a házunkat. Mindig ilyenről álmodtunk. Igazi parsztház. A bibi csak az, hogy rengeteg mindent fel kellett újítanunk. Volt amire időnk nem volt még és volt amire pénzünk. Ilyen helység a konyha is. Régi bútorok, vagy 30 éves Vesta tűzhely......
De tavasszal ez is megváltozik :)))
.
5. Nem tudok saláta levet csinálni. Azt a hagyományos ecetes - cukros fajtát.
A párom persze imádja, én meg keservesen hozok össze mindig valami löttyöt. :((
.
6. Grace klinika rajongó vagyok.
Képes vagyok egyszerre 4-5 részt is megnézni.
.
7. Kilenc macskánk van.
Na nem direkt. Az úgy volt, hogy kaptunk 3 kislány cicust, akik nagylányok lettek és terhesek. Aztán megszülettek a kiscicák és olyan aranyosak voltak, hogy megtartottuk mindet. Kettőt elajándékoztunk később,
de többi folyton a bejárati ajtó előtt tanyázik.

Nincsenek megjegyzések: