2008. december 28.

Kókuszkocka

Nem a megszokott tésztát készítettem el hozzá, hanem a jól bevált méteres kalács 8 tojásos változatát kakaó nélkül.

Hozzávalók:
- 8 tojás sárgája
- 35 dkg cukor
- 2 dl étolaj
- 2 dl melegvíz

Robotgéppel keverjük jól ki a hozzávalókat, majd adjuk hozzá a következő lisztes keveréket:



- 54 dkg liszt
- 2 cs. sütőpor
- egy csipet szódabikarbóna


Ezután mehet még hozzá a kemény habbá vert tojás fehérjék.

A tésztát ezután előmelegített sütőben, tűpróbáig sütöttem. Válasszunk neki szép nagy tepsit, mert hatalmasra nő a tészta.
Miután kihűlt, kockára vágtam és a következő krémbe mártogattam:

Krém:
- 23 dkg vaj
- 8 ek. tej
- 20 dkg cukor
- 5 ek. kakaó

A vajat a cukorral és a kakóval összekeverjük, leforrázzuk a tejjel és egyet forralunk rajta.

Ebbe mártogattam meg a tésztakockákat, majd meghemperegtek a kókuszreszelékben is! :))

Nincsenek megjegyzések: