2008. december 28.

Karácsonyi tiramisu...


Hozzávalók:

- 1 csomag babapiskóta
- 50 dkg mascarpone
- 2 dl kávé
- rum aroma
-1 dl tej
- 4 tojás
- 1 cs vaníliáscukor
- 1 mk. fahéj


Erős feketekávét főzünk és hagyjuk kihűlni. Ezalatt a tojások sárgáját habosra keverjük a cukrokkal és a fahéjjal, majd hozzáadjuk a mascarponét és alaposan kikeverjük. A tojások fehérjéből is kemény habot verünk és beleforgatjuk a mascarponés krémbe. Én tettem bele egy kis rumaromát is.

A kihűlt kávéba belekevertem a tejet és rumaromával ízesítettem.
( Az eredeti recept rumot ír hozzá, viszont nálunk gyerek is evett belőle,
ezért maradt az aroma.)

Ezután belemártogattam a babapiskótát és a desszertes tányérok aljára rétegeztem. Egy sor piskóta, egy sor krém. A tetejére krém kerüljön, amit kakóporral szórunk meg és hűtőbe dobjuk 3-4 órára legalább.

Nincsenek megjegyzések: