2008. május 21.

Fejet hajtott

Először itt az elmaradásom: A sörben pirított csülök Marisom receptje! Itt találjátok: www.receptjeim.blogol.hu

Nagy dolgok történtek tegnap este. A párom nem nagyon foglalkozott eddig a főzési mániámmal. Illetve foglalkozott az étellel, jól megevett mindig mindent, jól megdicsért, de ennyi!
Én meg mióta elindítottam a blogot folyamatosan csak csacsogok és csacsogok neki, még a VKF-re is felhívtam a figyelmét, hogy gondolkozzon mivel is készüljek! És tegnap este megtört a jég, mert két nagyon szuper receptes újságot csempészett a konyhámba (soha ilyet eddig nem tett). És én el is olvadtam tőle. Nem tudom miért esett olyan jól, de remélem megtartja jó szokását.
Azt hiszem egyenes jelzése volt ez "a fejet hajtok a mániának".
Tehát Drágám még egyszer ezer köszönet, nagyon jól esett!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Majd igyekszem drágám!!!!!!DE ha továbbra is így kényesztetsz finomságokkal,venned kell egy tükröt,hogy néha láthassam a .....!csók a szádra