2008. május 19.

A világ legfinomabb muffinja....


Hát az előző bejegyzés nem sikerült túl jól. Azt hiszem ezt még gyakorolni kell!:)

Na de térjek rá a muffinra! Ez sem saját recept, Gesztenye blogján találtam, Cukros-fűszeres muffinnak nevezi! Na ez aztán olyan-de olyan finom, amilyet én még ez idáig nem tudtam sütni. Akkora sikere lett az első adagnak, hogy a párom rögtön követelt még egyet, de abba már kakaót is tettem. Hatalmasak és omlósak és puhák, egyszóval maga a tökély. Íme a recept:


Hozzávalók:


- 2 bögre liszt

- 3 teáskanál sütőpor

- fél bögre cukor

- 2 cs. vaníliás cukor

- 5 dkg vaj

- 3 tojás

- 3/4 bögre tej


A tetejére fahéjas cukor.


Összekeverem a lisztet, a sütőport, a cukrokat, mélyedést fúrok a közepébe. A vajat megolvasztom, a tojásokat összekeverem a tejjel és mindent a liszthez keverek. A folyamat kb 5 percig tart és ez a szép az egészben. A tésztát kivajazott muffinformába kanalazom és megszórom fahéjjas cukorral. 12 db lesz belőle. 190 fokon tűpróbáig sütjük.

A hozzávalókat 2 dl bögrével mértem. A kakósba pedig 2 kanál kakaót csempésztem.

Isteni lett! Köszönet Gesztenyének! http://gesztenye.blogol.hu/

Nincsenek megjegyzések: