2008. június 13.

Egyszerű is, meggyes is.....


Az én drága anyukám már egy hete azon nyafog, hogy ő bizony meggyes sütit enne, de nincs ideje sütni. Na én tegnap megleptem.
Szeretem ezt a sütit, mert végtelen egyszerű és szerintem elronthatatlan.

Hozzávalók:

- 3 tojás
- 15 dkg cukor
- 25 dkg liszt
- diónyi zsír
- 1 cs. sütőpor
- 2 dl tejföl
- 0,5 kg magozott meggy

A tojások sárgáját habosra keverem a cukorral. Hozzáadom a tejfölt és a zsírt, majd fokozatosan belekeverem a sütőporral elkevert lisztet és a tojások felvert habját.
Kikent tepsibe simítom, megszórom meggyel és cukorral elkevert, durvára vágott dióval. Előmelegített sütőben tűpróbáig sütjük. Porcukorral meghintve tálaljuk.

Hatalmas könnyű tésztát kapunk.A diót ne hagyjátok le róla,
mert nagyon jól illik a meggyhez.

3 megjegyzés:

Dorkacicero írta...

Szia Nicole!

Nagyon nagyon jó a blog és a kajcsik is! Ha lesz időm én is lopok tőled pár ötletet!

Nagyon ügyi vagy, hogy nem cigizel, csak így tovább!

Puszi

Névtelen írta...

Egyszer csináltam dió nélül, és mondhatom igazi hiányérzetem volt evés közben-pedig nem nagy diórajongó vagyok, de erre a sütire MUSZÁLY tenni,csak úgy az igazi..

Guszta a képen,kedvet kaptam újra megsütni!
Nóri

Nicole... írta...

Sziasztok!

Köszönöm a dicséretet! Büszkén mondhatom a cigit nagyon jól bírom! És amit megspórolok rajta, azt újabban a kenyérsütésemre költöm! Majd jönnek róla a posztok!

Ezt a meggyest először én is dió nélkül csináltam, de most volt kedvem a dióval vacakolni és nem bántam meg. Nagyon jól kiegészíti a tésztát! Imádom, dió nélkül nem készül többet az biztos!