2008. június 19.

Leves...

Húú, rég nem írtam!!! Pedig ettünk ám az elmúlt héten is, de nem voltam valami kreatív hangulatban.

De azért megerőltettem magam a napokban.
Íme:
Zöldségleves gombával és betűtésztával :) (elfelejtettem tésztát venni és tojásom sem volt otthon vajgaluskának)
Hozzávalók:
- 4 sárgarépa
- 4 zöldség
- 1 karalábé
- 1 zeller
- 4 krumpli
- pár szem gomba
- 2 marék zöldborsó ( ez már a saját kertemből való! Dagad a mellem a büszkeségtől! Persze csak azért mert még soha sem veteményeztem. Láttam kislány koromban anyutól, de hát ez most már mégiscsak az önálló saját kertünk gyümölcse!)
- só, bors, kömény, szerecsendió virág
- vegeta

Hát mindent szépen megmostam, megpucoltam, aztán apró kockákra vágtam. Lábosban megfuttattam mindent egy kevés vajon , majd felöntöttem vízzel, és megsóztam. Teatojásba ( én mindig ebbe rakom a fűszereket, mert utálom a kész ételből halászni a borsot) tettem szemes borsot, egész köményt és szerecsendió virágot és a levesbe dobtam. Mielőtt kész lett, még utóízesítettem egy kis vegetával és sóval és már kész is! Pikk-pakk megfőtt és nagyon finom lett. Most betűtésztát főztem bele.

Nincsenek megjegyzések: