2008. június 5.

Újabb rizses cucc...

Nemrég írtam a csípős buliról. Az rizses csípős kaja, amitől a párom el volt ájulva.

Na ezt visszatapsolta a napokban. De kitalálta, hogy dúsítsuk meg most némi zöldséggel is! Azt hiszem kezd beteg lenni, mert ő bizony nagy húsevő, most meg zöldséget kért. Ki érti ezeket??? :))

Így utólag én sem bántam, könnyű, gyors, finom.... Hát kell ennél több?

Így készült:

- 80 dkg marhahús (bármilyenből elkészíthető)
- 1 csomag mexicoi zöldségkeverék
- 1 zöld erős paprika
- főtt rizs ízlés szerint
- füstölt szalonna
- só, bors

Először is a husit nagyon apró vékony csíkokra vágtam. A szalonnát összekockáztam és a zsírját kiolvasztottam (olaj helyett használtam, tehát a mennyisége egyénenként eltérhet, ki milyen zsírosan szereti). Rádobtam a csíkozott husit, lepirítottam, majd hozzáadtam a fagyos zöldséget, fűszereztem sóval-borssal és az egészet pici víz hozzáadásával, fedő alatt puhára pároltam. Ezalatt elkészítettem a rizst is. Nem volt kedvem az eredeti párolt rizzsel bajlódni, ezért csak vegetás vízben puhára főztem. Amikor a husi megpuhult, hozzádtam a vékony karikára vágott paprikát és összeforgattam, hozzáadtam a rizst is, átforgattam a rizst is és már ehettünk is.



Nincsenek megjegyzések: