2010. október 23.

Fetás, olajbogyós ragu rizi-bizivel


Amolyan hétköznap esti gyorskaja ez. Nem tudom ki hogy van vele, de nagyon szeretem bevenni magam a konyhába egy fárasztó nap után és végre alkotni valami értelmeset. Én kifőzöm magamból a feszültséget ilyenkor. Így született ez a ragu is, ha minden igaz még kedden.





Fetás, olajbogyós ragu rizi-bizivel

Hozzávalók
  • 80 dkg sertés lapocka
  • 30 dkg fetasajt
  • néhány olajbogyó
  • 5 dl főzőtejszín
  • 2 ek liszt
  • pici vaj
  • só-bors
  • rizs
  • mirelit borsó

A lapockát vékony csíkokra vágtam és megpirítottam, majd fedő alatt puhára pároltam. Fűszernek csak sót és borsot használtam. Amíg a husi puhult, a vajból, a lisztből és a tejszínből besamelt készítettem. Ebbe kevertem a krémes fetasajtot, az apróra vágott olajbogyót és a husit is szaftjával együtt. Sóztam, borsoztam még egy kicsit és a ragu kész is. Hagyományos párolt rizzsel és párolt zöldborsóval kínáltam. Finom lett.

Nincsenek megjegyzések: