2012. december 17.

Tonhalas cukkini


Néhány éve teljesen beleszerettem a tonhalba. Akkoriban még csak saláta formájában ettem a munkahelyem melletti étteremből, aztán lassan bekúszott a konyhámba is. Ma már végtelen sok salátavariációját eszem és megszületett a saját tonhalas tésztám is. Igen ám, de a tészta az tészta. Hizlal, mint a fene és mivel mostanában erős életmódváltásra törekszem, így igyekszem csak nagyon ritkán enni. Helyette azonban találtam a hűtőben egy nagy adag cukkinit. Kiválóan helyettesítette a tésztát, ráadásul az 1 éves kiscsajom is odavolt érte. Az övét azért feldúsítottam párolt rizzsel :)


Tonhalas cukkini


Hozzávalók:
- 3 közepes cukkini
- 4 paradicsom
-1 nagyobb hagyma
- fél doboz konzerv kukorica
- só, bors
-reszelt sajt
- 1 doboz tonhal



Elkészítés:

A hagymát felkockáztam, megfonnyasztottam az olajon, majd beletettem a hámozott és kockára vágott paradicsomot, kukoricát és a tonhalat is. A tonhalról mielőtt a raguhoz adjuk öntsük le a levét vagy az olajat. Sózás-borsozás után főzzük kb 15 percig fedő alatt. Ezután mehet hozzá a kockázott cukkini is. Megmosni meg kell, de hámozni és kimagozni nem szükséges. Fedő nélkül főzzük tovább. Időkorlát itt már nincs, mindenkinek a saját ízlésére van bízva, hogyan szereti a cukkinit. Én leginkább félpuhán, de szinte teljesen nyersen is nagyon jó. Ha elkészült, reszelt sajttal tálaljuk. És finom, finom, finom.....és egészséges is :))

A kiscsajszim jött, majd érthetően a tudtomra adta egy kézlendítéssel, hogy Ő bizony kóstolni szeretne. Kóstolt, cuppogott és újra mutogatott, így főztem neki egy kis párolt rizst és megoldottuk az Ő vacsiját is :))



Nincsenek megjegyzések: